Vinduespolering

Vinduespolering

Beskrivelse af ydelse

Vores vinduespudser har stor erfaring med at servicere erhvervs- og privatkunder.
Der er mange forskellige behov og ønsker når man polerer i virksomheder eller i private hjem. Disse ønsker og behov tager vi altid hensyn til.

For os og vores vinduespudser er vinduespolering en tillidssag, hvor vores kunder skal føle sig trykke ved at vi færdes i deres virksomhed eller hjem. 

Abonnementskunde Vinduespudseren er der altid faste datoer på poleringen til abonnementskunder, og når vi forlader kunden afleveres dato for næste polering samt hvad næste polering omfatter.

Som abonnementskunde vælger du selv hvor tit vi skal komme at polere, og om det skal være udvendigt samt indvendigt, eller kun udvendigt. Ud fra dine ønsker sammensætter vi en plan for din vinduespolering, dog skal der poleres mindst 4 gange årligt, da dette er en vedligeholdelsesaftale.
Rene vinduer i virksomheden giver altid et godt førstehåndsindtryk og et godt arbejdsmiljø.
Følelsen af rene vinduer, er følelsen af et rent hjem.

Vores vinduespudser har stor kendskab til al vinduespolering, materialevalg samt opgaver på lift og svært tilgængelige områder.

Vores vinduespudsers mission er at skabe glade kunder, som oprigtigt kan anbefale os til andre. Hvilket vi med glæde kan sige lykkedes os rigtigt godt, og vi nyder vores forhold til vores kunder.

Vi er dedikerede til at levere den bedste service og glæder os til at høre fra dig.

Ofte stillede spørgsmål

Det forventes, at håndværkerfradraget (servicefradraget) ændres og bliver permanent. Du kan læse om de nye regler på skat.dk, når loven er vedtaget.
Klik her for at komme direkte ind på skat.dk

Når der bliver tilknyttet fast personale til en kunde (et rengøringsteam på 2-4 medarbejdere bliver der samtidig tilknyttet en fast vikar og backup. Vikar og backup gennemgår meget grundig oplæring hos det faste personale, så de er bekendt med opgaverne og dine ønsker.

Nej. Men ønsker du som kunde at vi benytter dine egne, så tilbyder vi også det.
Vi benytter rengøringsmidler af mærket FLORA REN.

En rengøring kan som udgangspunkt altid rykkes grundet forskellige omstændigheder, så er vi selvfølgelige fleksible omkring at finde en anden dag til jer. Afbestilles senere end 24 timer før den aftalte rengøring, koster det 50% af normal takst.

Hvis tilfældet skulle være ude og man har glemt at lægge en nøgle ud så koster det 50% af normal takst. Da vores rengøringspersonale har sat tid af til dig som kunde.
Vi vil meget gerne have nøgler og koder, så vi ikke skulle ende i sådan en situation.

Rengøring på abonnement er en løsning, som alle vores kunder kan benytte. Det er til dem som ønsker den samme pris hver mdr. uanset om der er 4 eller 5 uger på mdr. Prisen er altid den samme. Der vil blive lavet en rengøringskontrakt i samarbejde med SD Rengøring og Service ApS og kunden.